@sundve kvitrer i forlenget versjon

Jeg hadde en ide om at jeg ikke skulle tilbake til bloggverden (min forrige blogg) etter at Twitter begynte å fungere rimelig bra. Problemet mitt er bare at jeg ikke er spesielt god på å fatte meg i korthet, derfor ruller jeg nå ut bloggen «Nett er fett» som skal være en slags forlengelse av hva jeg skriver på Twitter.

Det blir mye prat om nett, forretningsmodeller, trender, sosiale medier og andre virutelle påfunn. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal skrive om andre ting også, som musikk, krokket og reise, men det vil tiden vise. Foreløpig bruker jeg dette som en enda et alternativ til å få utløp for mine tanker i tillegg til Twitter, Moleskine, chat med diverse uheldige tilstedeværende og mer.

Les, del, ris, ros, bokmerk, overse. Velkommen skal du være.

Hilsen Espen
@sundve

Bookmark and Share

Legg igjen en kommentar

