Fett på nett og favoritter på Twitter #1

En trend jeg liker er det at enkelte nettsider og blogger i det siste lager fine oppsummeringer for meg. Nieman Journalism Lab oppsummerer gode linker fra Twitter og Searchcowboys legger ut en ukentlig leseliste.

Nett er fett kan ikke være noe dårligere, så plutselig skal jeg også legge ut små oppsummeringer av hva jeg leser, finnet på Twitter, bokmerker og anbefaler.

Fett på nett

Favoritter på Twitter

Avslutningsvis vil jeg minne om at norske nettprodukter kan lære litt av strategien til bergensbandet The New Wine: Syng før du egentlig er ferdig, på engelsk – utenfor Norge.

Bookmark and Share

3 Svar til “Fett på nett og favoritter på Twitter #1

  1. Herlig! Fortsett med dette! Jeg er fan allerede :)

Legg igjen en kommentar

